Luxus a köbön: a Louis Vuitton arany szegecses arcpajzsot dob piacra

Siker2020. szept. 19.Növekedés.hu

A pandémia kitörése óta a divatcégek közül többen is gyorsan reagáltak, és olyan termékekkel jöttek ki, amik nemcsak megvédik viselőjüket, de stílusosak is. A Burberry nemrég jelentette be, hogy maszkokat kezd árulni, most a Louis Vuitton adta hírül, hogy október végétől megvásárolható a luxus arcpajzsa, ami ráadásul fényérzékeny.

Mivel még koránt sincs vége a koronavírus-járványnak, úgy tűnik, az arcot védő felszerelés még sokáig a mindennapjaink része marad. De ki mondta, hogy közben nem lehetünk stílusosak?

A világjárvány kezdete óta több híres tervező is kiadta saját arcmaszkját: a luxus kedvelők hordhatják az Off-White 95 dolláros (28 ezer forintos) arcmaszkját, de ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, a Burberry 90 fontos (35 ezer forintos) csúcskategóriás arcmaszkja is megtalálható a piacon. Most a Louis Vuitton is beállt a sorba, és egy luxus arcpajzzsal jelentkeztek, amelyet úgy terveztek, hogy "egyszerre legyen stílusos és védje meg a viselőjét" – áll a francia divatház közleményében.

Az arcpajzsot október 30-tól online és bizonyos Louis Vuitton üzletekben árusítják majd.

Az arcpajzs fényérzékeny, azaz fény hatására elsötétül. Ezenkívül aranyszegecsekkel van ellátva, amelyekre a Louis Vuitton márkaneve van bevésve, valamint rugalmas, monogrammal ellátott fejpántja van. Ha felhajtjuk a napellenzőt, akkor akár sapkaként is lehet hordani. Bár a CNN cikke szerint az árát hivatalosan még nem jelentették be,

egyes információk szerint 961 dollárért (közel 300 ezer forintért) lehet majd kapni és a 2021-es Cruise Collection egy darabja lesz.

Az biztos, hogy a csúcskategóriás divatmárka kollekciójának részeként nem lesz olcsó, a Louis Vuitton kalapjai és a napszemüvegei is több száz dollárba kerülnek.

Fontos hozzátenni ugyanakkor, hogy CDC amerikai közegészségügyi intézet jelenleg nem javasolja a maszkok helyettesítését az arcpajzzsal, mivel egyelőre nem tudni, hogy milyen szintű védelmet tudnak nyújtani.

Áprilisban a Louis Vuitton is csatlakozott a globális megmozduláshoz, és egyéni védőeszközöket kezdtek készíteni az egészségügyi dolgozók számára. A vállalat közölte, hogy több műhelyét átalakította Franciaország-szerte, hogy több százezer arcmaszkot állítsanak elő a frontvonalban dolgozó egészségügyi szakemberek számára.

A márka azt is elmondta, hogy kórházi ruhák ezreit adományozták hat párizsi kórháznak, akiknek sürgősen védőfelszerelésre volt szükségük.