Nőtt a világ legnagyobb luxustermék-gyártójának bevétele
SikerAz LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának a bevétele 15 százalékkal, 42,2 milliárd euróra nőtt a június végével záródott első fél évben, míg az árfolyamingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus bevétel 17 százalékkal emelkedett.
A cég honlapjára felkerült adatok szerint minden üzleti ágazatban kétszámjegyű volt a bevételnövekedés az első fél évben, kivéve az alkoholos italok szegmensét, ahol csökkenést jegyeztek fel.
Az adózott eredmény 8,48 milliárd euróra emelkedett az első hat hónapban az egy évvel korábbi 6,53 milliárd euróról.
A cég kiskereskedelmi üzlethálózataiban (Sephora, DFS és Le Bon Marche) nőtt a legnagyobb mértékben a bevétel, 26 százalékkal, 8,35 milliárd euróra.
Az LVMH legnagyobb bevételt hozó divat- és bőráruk szegmensében az árbevétel 17 százalékkal 21,16 milliárd euróra emelkedett.
Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 11 százalékkal, 4,02 milliárd euróra bővült, és az órák és ékszerek eladása is 11 százalékkal emelkedett, 5,42 milliárd euróra.
Az alkoholos italok eladása 4 százalékkal, 3,18 milliárd euróra csökkent.