Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

Az Adidas az egyik legsikeresebb feltörekvő márka ellen indított pert

Hírek2023. jan. 13.Növekedés.hu

A sportszergyártó óriás megtévesztő dizájn miatt perelte be a Thom Browne luxusmárkát, de elveszítette a pert - írja a VG.hu

Elveszítette a bírósági pert az Adidas, amelyben megpróbálta megakadályozni, hogy egy luxusmárka egy négycsíkos dizájnt forgalmazzon – számolt be a BBC.

A VG.hu anyagából kiderül 

A sportszergyártó azzal érvélt, hogy a Thom Browne által tervezett négycsíkos elrendezés nagyon hasonlít az Adidas ikonikus három csíkjára.

Browne azzal érvelt, hogy a vásárlók nem fogják összetéveszteni egymással a két márkát, pont abból kifolyólag, hogy a csíkok száma eltérő.

A Thom Browne érvelései közé tartozott az is, hogy más-más vásárlói szegmenst szolgálnak ki. Brown portfóliójában nem a sportruházat dominál, és a termékei főleg a tehetős vásárlókat szólítják meg. Például egy női kompressziós leggings 680 fontba (305 ezer forint) kerül, míg egy póló 270 fontot (120 ezer forint) kóstál.

Az ítélethirdetés után az Adidas szóvivője úgy nyilatkozott, hogy a vállalat csalódott a döntés miatt, ugyanakkor a jövőben is éberen érvényesítik szellemi tulajdonjogaikat, beleértve a megfelelő fellebbezések benyújtását is.

A Thom Browne szóvivője azt mondta, hogy a vállalat elégedett az eredménnyel.