Digitális ügyfélhívás az MKB Banknál - Csökken a zárt helyen való várakozási idő

Hírek2020. márc. 25.Növekedés.hu

A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb  figyelmet kap a személyes biztonság garantálása. A pénzintézet kevesebb mint egy hónap alatt – a magyar Linistry startuppal együttműködve – vezette  be forgalmasabb fiókjaiban a digitális időpontfoglalást és sorban állást, amellyel hatékonyan csökkenthető az ügyféltérben, zárt helyen történő várakozási idő – mérsékelve  ezzel is a fertőzésveszélyt.

Az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása valamint a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében az MKB Bank az elmúlt hetekben számos, az ügyfelek és a fiókokban dolgozó munkatársak egészségét egyaránt védő intézkedés bevezetéséről döntött. A bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét

Március 25-től az MKB Bank Budapesten a Duna Plázában, az Árkád Örs vezér téri, a Nyugati téri, valamint Szegeden a Kölcsey utcai fiókjaiban vezeti be digitális ügyfélhívó rendszerét, melynek segítségével időpontfoglalási és távoli sorban állási lehetőséget biztosít ügyfelei számára.

Az új rendszer segítségével minimálisra csökkenthető a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, valamint a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is.

A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról a www.mkb.hu/tajekoztatas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.

Az MKB Bank célja, hogy teljes fiókhálózatára kiterjessze digitális ügyfélhívó rendszerét.

Kövesdán Gyula, ügyvezető igazgató, Linistry Zrt.:

Rendszerünk már számos szektorban bizonyította hasznosságát. Az MKB Bankkal rekordidő alatt sikerült bevezetnünk a rendszert, és még az elmúlt hetek távoli egyeztetései sem lassították le a bevezetést. Izgatottan várjuk a folytatást.

Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.:

Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink valós problémáira találjunk megoldást fejlesztéseinkkel. Bízunk benne, hogy a digitális ügyfélhívó rendszerrel is hozzá tudunk járulni ügyfeleink egészségének megőrzéséhez és várjuk ügyfeleink visszajelzését az új megoldással kapcsolatban.