Hölgyeim és uraim, figyelem! Bemutatkozik a Soul of Hungary

Hírek2024. máj. 17.Növekedés.hu

A „Soul of Hungary” ernyőmárka az észak-amerikai kontinenst, ezen belül elsősorban Kanada piacát, és az Amerikai Egyesült Államokba való terjeszkedést célozza meg prémium kategóriájú magyar árukkal - írja a hepa.hu.

Ezeréves múltunk során, nagy csaták árán, de elismerést és tiszteletet vívtunk ki, az európai kontinens zászlóvivői lettünk megannyi fronton. Feltalálóink a civilizáció fejlődése szempontjából a legmeghatározóbb vívmányokat adták az emberiségnek. Az elméleti tudáson túl a kétkezi munka iránti szeretet hazánk egyik legnagyobb ékköve, a hazai termékek iránti kereslet évről évre újabb rekordokat dönt meg a világpiacon.

Horizontunk tágul, miközben lehetőségeink ugrásszerűen bővülnek. Kis ország vagyunk, de egyben elkötelezettek is.

Feladatunk, hogy a hagyomány és az innováció kovácsaiként értéket teremtsünk, magyar értéket. Van mire büszkének lennünk, hiszen élünk országunk és nemzetünk adottságaival és lehetőségeivel, nem kihasználjuk azt, hanem stabilan építkezünk - írja a hepa.hu.

Már önmagában is óriási elismerés, hogy alig akad olyan Magyarországra érkező külföldi, aki a 8 kategóriát felölelő, mintegy 90 tételből álló Hungarikumból ne ismerne legalább kettőt-hármat. Mindez arról tanúskodik, hogy a magyar ízvilág és a prémium hazai minőség helye és státusza megkérdőjelezhetetlen a világ legjobbjai között. Ám ne feledjük, eredményeinktől és megbecsülésünktől függetlenül mindig van mit adnunk a világnak, hiszen a múltunkat, hagyományainkat, felmenőink tanításait csak Mi ismerjük, ezáltal átadni is csak Mi tudjuk őket.

Akarjuk hát tovább adni magyarságunkat, mert kötelességünk, s mert ez sikerünk záloga is egyben. 

Mint a HEPA oldala írja: "az országimázs-építés egy újabb állomásaként ezúton a legnagyobb örömmel mutatjuk be a „Soul of Hungary” ernyőmárkát, amely az észak-amerikai kontinenst, ezen belül elsősorban Kanada piacát, és az Amerikai Egyesült Államokba való terjeszkedést célozza meg olyan prémium kategóriájú magyar árukkal, amely a legjobb hazai termelők és kézművesek termékein keresztül hivatott bemutatni a hazai termékek rejtett gyöngyszemeit." A régi idők hagyományait felölelő, családi receptúrákon és a magyar kultúra iránti szenvedélyes elköteleződésén érlelődő harminc márka tükörként tárja fel a bennük rejlő hagyományt és a magyar kiválóság eszenciáját.

A „Soul of Hungary” azon túl, hogy a leggondosabban kiválogatott, prémium termékekkel szolgál, a magyarországi iparágak több szegmensét is képviselteti a világ egyik legkiterjedtebb piacán kezdve az élelmiszeripartól, az energiaiparon át, egészen az egészségiparig.

A termékek profilját folyamatosan bővítő, kezdetben Ontario államban forgalomba kerülő, színes árupaletta sikerét fémjelzi továbbá, hogy a magyar-kanadai diplomáciai és kereskedelmi kapcsolatok ígéretes fellendítését vetíti elő, köszönhetően a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és torontói partnerirodája munkatársainak, valamint Magyarország Torontói Főkonzulátusának,

akik fáradhatatlan munkájának eredményeképp ma már a kanadai barátaink is újabb betekintést nyerhetnek a „csodák soha ki nem merülő forrásába, Magyarországba!”.

"Elhivatott célunk tehát, hogy a jövőben még több, magyar címkével fémjelzett terméket ismertessünk meg a tengerentúlon – ebben kívánunk minél szélesebb körű támogatást nyújtani a hazai cégeknek!" - szerepel a HEPA oldalán.