Karácsony stressz nélkül? – Sztárok segítenek az MBÜ új kampányában
HírekAz ismertebb hazai borfajtákat népszerűsíti és az ünnepekre való hangolódásban is segít a Magyar Bormarketing Ügynökség (MBÜ) legújabb, Nyiss az ünnepekre! elnevezésű akciója. A kampány hivatalos weboldalának látogatóit a hasznos tippek és ünnepi receptek mellett egy exkluzív karácsonyi borgenerátor is várja, amellyel könnyedén kideríthetik, milyen ajándéknak örülnének a legjobban szeretteik.
Váratlanul érkező vendég, sajátosra sikeredett bejgli, a memória furcsa játéka vagy egy szerencsétlen szilveszteri manőver: a legkülönfélébb emberi szituációk közös nevezőjeként, gyógyírjaként tűnik fel a minőségi magyar bor és pezsgő az MBÜ legfrissebb videóiban. A Nyiss az ünnepekre! elnevezésű kampány sztárjaitól – Ónodi Esztertől, Trokán Nórától, Scherer Pétertől és Miller Dávidtól –megtanulhatjuk, hogy egy kis kreativitással és egy üveg jó magyar borral a legváratlanabb helyzetek is könnyedén orvosolhatók. A videósorozat első epizódja nemrégiben debütált a nyissazunnepekre.hu weboldalon.
Ónodi Eszter, az Újratervezés című kisfilm főszereplője szerint nem ritka eset, hogy az utolsó utáni pillanatra hagyjuk a karácsonyi ajándékok beszerzését, éppen ezért a nézők könnyen azonosulhatnak a videóban bemutatott szituációval, átérezhetik annak súlyát és komikumát.
Én pont emiatt szeretek egy-két üveg borral többet vásárolni, hogy a karácsonyi időszak váratlan meglepetéseit gyorsan meg tudjam oldani
– mondta a színésznő.
A Nyiss az ünnepekre! honlap azok számára is instant válaszokat adhat, akiknek az ünnepi menü elkészítéséhez vagy a karácsonyi ajándékvásárláshoz lenne szükségük egy kis inspirációra. A tökéletes menü összeállításához a Magyar Konyha receptválogatása nyújt kiváló ötleteket, a karácsonyi borgenerátor pedig tizenegy gyors kérdés megválaszolását követően segít kiválasztani a szeretteink személyiségéhez leginkább illő borfajtákat.
A Magyar Bormarketing Ügynökség legfőbb feladata, hogy növelje a magyar borok presztízsét és értékét, illetve támogassa a borászokat a külföldi trendek megismerésében és a nemzetközi innovációs eredmények, szakmai tudás hazai hasznosításában. De fontos célunk az is, hogy a borfogyasztókat arra ösztönözzük, fedezzék fel maguknak a magyar bortermés remekeit, és vásároljanak bátrabban magyar borokat és pezsgőket
– mondta Rókusfalvy Pál nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos.
E célkitűzések teljesítéséhez jelentősen hozzájárulnak az MBÜ elmúlt időszakban megvalósított kampányai, amelyek közül számottevő érdeklődés övezte a Buborékok Nyara és a Libabőr Fesztivál akciónkat is. Bízunk benne, hogy a Nyiss az ünnepekre! kezdeményezés legalább ekkora népszerűségnek örvend majd
– tette hozzá a kormánybiztos.
Az adventi időszakban az MBÜ a fővárosi karácsonyi vásárokon is jelen van a magyar borászatok minőségi termékeivel. A Szent István Bazilika előtti téren, a kiemelten látogatott Magyar Bor standnál naponta tematikus kóstolók keretében, kedvező áron fedezhetik fel a hazai bortermelők kínálatát az érdeklődők. A Vörösmarty és Szent István téri, valamint a Városligetben szervezett vásárok gasztronómiai egységeiben pedig izgalmas bor-étel párosításokkal és Magyar Bor márkás menüvel várják a vendégeket.