Mire költenék az utolsó dollárjaikat a sikeres üzletemberek?
HírekA CNBC arról kérdezett sikeres üzleti vezetőket, hogy mit tennének, ha kevés pénzük maradna, és az utolsó dollárjaik sorsáról kellene dönteni. Meglepő válaszok születtek.
Digitális marketing
„Az utolsó dollárunkat digitális marketingre költenénk. Az Instagram értékesebb (és hozzáférhetőbb!), mint a Madison Avenue vagy a Rodeo Drive bármelyik kiskereskedelmi kirakata. A digitális jelenléttel meg tudjuk szólítani az ügyfeleket, a márkaüzenetek, képek, promóciók és egyebek segítségével."
— Emily Current és Meritt Elliott, az Emily + Meritt globális életmódmárka és a THE GREAT női ruházati márka társalapítói és kreatív igazgatói
Nyugdíjcélú megtakarítás
„Az üzleti küldetésem az, hogy segítsek az amerikaiaknak pénzt megtakarítani, hogy nyugodtan és méltóságteljesen nyugdíjba vonulhassanak. Bánatos lennék, ha nem tenném ugyanezt magam és a családom érdekében, így az utolsó dollárjaimat hozzátenném a nyugdíjas éveimre félretett pénzhez. A nyugdíj nem a vég - ez csak a kezdet. Nem azt jelenti, hogy nem fogok dolgozni, továbbra is a küldetésem vezérel. De a szabadság szerintem azt jelenti, hogy azért dolgozok, mert akarok, nem azért, mert muszáj.”
— Tom Zgainer, az America's Best 401K alapítója és vezérigazgatója
Megtartaná a pénzt
„Az első tanácsom mindig az, hogy ne fogyjon el a pénz. A vállalkozás növekedése közben a férjemmel végig a bevételre és a profitra összpontosítottunk, ami véleményem szerint kulcsfontosságú a sikerünk szempontjából. De ha csak néhány dollárom lenne, nem költeném el. Megpróbálnám növelni az eladásokat és a bevételeket. A bevétel növekedése minden problémát megold.”
— Marla Beck, a Bluemercury társalapítója és vezérigazgatója, amelyet a Macy's 210 millió dollárért vásárolt meg, továbbá az M-61 bőrápoló és a Lune + Aster kozmetikumok készítője
Elegáns öltöny
„Amikor elkezdtem a semmiből felépíteni a karrieremet, vettem egy szép öltönyt. Amikor elegánsan öltöztem fel, azonnal éreztem, hogy hiteles vagyok, minden találkozón újfajta magabiztosságot éreztem. Az öltözködésünk befolyásolja a gondolkodásmódunkat, az érzésünket, a viselkedésünket és a mások reakcióját. A külsőségek számítanak. Bár sokan azt gondolhatják, hogy ez felszínes vagy lényegtelen, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Öltözzünk a sikerhez. Az üzleti felek így magabiztosabban kötnek velünk üzletet.”
— Peter Hernandez, a Douglas Elliman nyugati régiójának elnöke; a Teles Properties alapítója és elnöke
Ingatlanba fektetne
„Ha csak pár dollárom maradna, ingatlanba fektetném, ami megnyitna egy utat a jövedelemhez és a pénzügyi stabilitáshoz. Azokat az ingatlanokat választanám, amelyek esetében a a legnagyobb mértékű felértékelődés valósulhat meg. Aztán bérbe adnám, felhasználnám az érte kapott pénzt, hogy kifizessem a pénzügyi kötelezettségeimet, a többit félretenném, vagy újra befektetném egy másik vállalkozásba.”
— Andres Pira, ingatlanfejlesztő, a Blue Horizon Developments alapítója és vezérigazgatója
Facebook-hirdetésre költené
„Az elmúlt öt évben egyik reklámcsatorna sem nyújtott jobb vagy következetesebb befektetési megtérülést, mint a Facebook. Minden elköltött 1 dollárért 10–15 dolláros bevételt szereztünk. Ez minden mást leköröz, amit eddig kipróbáltunk. Ha több vállalat is követné ezt a gyakorlatot, akkor képesek lennének nyereséget termelni már a kezdetben, és nem függenének külső finanszírozástól."
— Russ Ruffino, a Client on Demand alapítója és vezérigazgatója