Sikerrel rajtolt a Renault-csoport új márkafinanszírozási háttere
PénzügyFebruár vége óta az Euroleasing a Renault, Dacia és Alpine márkák kizárólagos hazai finanszírozási szolgáltatója, szoros együttműködésben a Renault-csoport új pénzügyi szolgáltató márkájának, a Mobilize Financial Services Magyarországon dolgozó kollegáival. Az első néhány hét tapasztalata alapján a piac pozitívan fogadta az együttműködést, mely számos újdonságot nyújt az új gépjármű beszerzését tervező ügyfelek számára.
Az együttműködésnek köszönhetően számos újdonság került a Renault, Dacia és Alpine gépjárművek márkafinanszírozói konstrukcióiba.
Így egyebek mellett a bevételeiket euróban szerző vállalkozások euró alapú lízingfinanszírozást is igényelhetnek, valamint az Euroleasing ügyfelei finanszírozási igénnyel fordulhatnak az autóval egyidejűleg akár a gyári karbantartási csomagra, a gyártói garanciahosszabbításra és a téli gumiabroncsra is.
Szintén előnyt jelent a jelenlegi, gyorsan változó kamatkörnyezetben, hogy akár az egy éven belül leszállítandó gépjárművekre is előre lehet rögzíteni a későbbi kamatszintet.
Köszönhetően annak, hogy az együttműködés előkészítése során számos belső fejlesztést valósítottunk meg, a most indult együttműködés nem csak az érintett márkák iránt érdeklődők számára jelent előnyöket, de valamennyi ügyfelünknek pozitív hozadékot jelent
- hangsúlyozta Vály Judit, az Euroleasing vezérigazgatója.
Hozzátette: „További előnyt jelenthet az Euroleasing ügyfeleinknek, hogy a Renault Csoport Mobilize Financial Services márkanév alatt nyújtott szolgáltatásai révén az európai finanszírozási piac újdonságai és tapasztalatai is rögtön rendelkezésre állnak, így ezekből is tudunk meríteni saját termék- és szolgáltatáspalettánk számára.”
Csak maga a Renault Csoport több mint 10 ezer új autót értékesített tavaly Magyarországon, és az idei év eddigi értékesítési számai alapján 2023-ban várhatóan még több új gépjármű talál gazdára, mint egy évvel korábban.
Az Euroleasing szakértőinek is az a várakozásuk, hogy az idei évben végre magára találhat a járműpiac, és az értékesítési volumenek ha el nem is érik a covid előtti szintet, de közelíthetnek hozzá.