Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

A sikeres vezetők első számú jellemzője az Apple-lel és a Twitterrel dolgozó tanácsadók szerint

Siker2022. feb. 15.B.F.

John Baird és Edward Sullivan üzleti tanácsadók számos startup vállalkozással működnek együtt világszerte: segítenek eligazodni a vezetőknek az üzleti élet világában, beleértve a munkaerő-felvételt, a pénzügyeket és az üzleti stratégiát is. Bár a vállalkozások különböző célokkal indulnak, a sikeres vezérigazgatók majdnem mindegyikének van egy közös szokása.

Mi a sikeres vezetők titka? A Velocity üzleti tanácsadással foglalkozó cég két vezetője, John Baird és Edward Sullivan évekig keresték a választ erre a kérdésre. Olyan nagy cégekkel dolgoztak együtt, mint például az Apple, a Nike és a Twitter.

A leghatékonyabb vezetők, akikkel együtt dolgoztunk, rendkívül kíváncsiak

fejtették ki a CNBC Make It-nek.

Hozzátették, ezek a vezetők mindig rengeteg kérdést tesznek fel, ha valami nem sikerül: tudni akarják, miért történt így, és mit kell másként tenniük a probléma megoldása érdekében.

A kérdések feltevése lehetővé teszi a vezetők számára, hogy folyamatosan tanuljanak és javítsák a munkához való hozzáállásukat

– hangsúlyozták.

Legyen szó bármilyen területen tevékenykedő vezetőről, mind hasznos lehet számukra, ha sok kérdést tesznek fel, és visszajelzést kérnek a munkatársaiktól – jegyezték meg.

Kitértek arra is, hogy a koronavírus-járvány kitörése után egyre nehezebbé vált a kapcsolattartás, az emberek nagy része elbizonytalanodott, nehezebben talált inspirációt a munkájához.

Az emberek hosszabb ideig dolgoznak, nem biztosak abban, hogy jó pályát választottak, vagy nem bíznak cégük jövőjében. Sokunknak át kell alakítanunk a munkához való hozzáállásunkat, a visszajelzések pedig segíthetnek ebben.

Azt is elmondták, hogy a legtöbb cégnél azt látják, hogy a dolgozók és a vezetők számára is nagyon hasznosak a visszajelzések, ugyanakkor sok alkalmazott szerint nehéz visszajelzést adni a vezetőknek.

A kérdések által kiváltott eszmecserék javítják az empátiát és a tudatosságot a munkahelyen. „Gyakran azt feltételezzük, hogy tisztában vagyunk azzal, mi jár az emberek fejében” – mondták. „De ezek feltételezések, amelyek mögött rengeteg érzés rejtőzik még.”