Ők a legértékesebb magyar influenszerek, mutatjuk, mit reklámoznak
SikerAz Instagram birodalmában a legnépszerűbb digitális celebek ajánlásai akár milliók kíváncsiságát is felkelthetik, és sokszorosára növelhetik egy márka értékét. Így kiélezett harc folyik a vállalatok között, hogy biztosítsák a helyüket a közkedvelt tartalomgyártók oldalain. Megnéztük, mit reklámoznak a milliós követőszámú magyar hírességek.
A magyar hírességek között a legnépesebb követői tábort Palvin Barbara tudhatja magáénak. A szupermodell Instagram posztjait nap mint nap 20,4 millió rajongó várja. Az Instagram hírfolyama egy igazi kincsesbányát jelent a divat- és szépségrajongók számára.
Palvin Barbi számtalan nemzetközi márkával működik együtt:olyan óriáscégekkel, mint az Armani Beauty és a Tiffany and Co. kampányaiban, és márkanagyköveteként láthatjuk viszont a 30 éves modellt.
Palvin Barbara modell a Competencia Oficial című film bemutatójára érkezik a 78. Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon 2021. szeptemberben. MTI/EPA/ANSA/Ettore Ferrari
A hatalmas média visszahangot kiváltó esküvője pedig csak tovább vonzotta a világmárkák szponzorációit.
A menyasszonyi cipőjét a Jimmy Choo, a ruháját Vivienne Westwood, az eljegyzési gyűrűjét és a ceremónián viselt ékszerit pedig a Tiffany and Co. márkajelzése díszítette.
A második helyen, 2,2 millió Instagram követővel Vajna Tímea áll, őt a fél millióval kevesebb rajongói táborral büszkélkedő Dzsudzsák Balázs követi. A ranglista ezüst és bronzérmeseinél azonban kevés szponzorált tartalommal találkozhatunk. Vajna Tímea főképp a sokak számára irigylésre méltó életstílusába enged bepillantást. Posztjaiban többször is találkozhatunk Nobu étteremlánccal, amiből a budapesti egység a közszereplő tulajdonába került.
De a médiasztár online gardróbként is előszeretettel használja az Instagramot. Ruhatárában olyan luxusmárkák termékeit fedezhetjük fel, mint a Chanel és a Celine.
A 1,7 milliós követőtáborral a harmadik helyen álló Dzsudzsák Balázs rendszerint a debreceni futballcsapat mindennapjaiba enged betekintést. Emellett, a sportoló az év elején megjelent könyvét is népszerűsítette az online térben.
Igaz, hogy Dzsudzsák Balázs platformjain nem jellemzőek a hirdetések, de a sportrajongó közönséget megcélzó márkák kezében igazi ütőkártyát jelenthetnek a focistával készült kollaborációk.
Az 1 millió feletti online rajongói táborral rendelkezők sorát, a Feleségek Luxuskivitelben című műsorban feltűnt Vasvári Vivien zárja. A mostanra influenszerré vált háromgyermekes anyuka a platformját főként szépségápolási és életmód tanácsaival tölti meg. Tartalmai között felbukkannak az IT Girl Budapest ruháit reklámozó posztok, a parfumeshop.hu fizetett szponzorációi, és a Xixo italgyártó reklámjai is. De szívesen osztja meg követőivel a kedvenc gyermekruha márkáját is a fiatal édesanya, legutóbb például a bambinifashion.com kollekcióját ajánlotta követőinek.
A magyar fitneszvilág egyik ikonjává vált Rubint Réka, 676 ezer követőnek örvend az Instagramon. Réka tartalmainak a többségét a saját szervezésében álló Alakreform táborok és edzések pillanatképei adják. A közösségi média felületein visszatérő szereplőnek számítanak a Pappas Auto Magyarországgal megjelenő együttműködései. A fitneszedző a Videótár felületét is aktívan reklámozza, ahol az elkötelezett rajongói online is elérhetik az alakformáló gyakorlatsorait.
Kulcsár Edina, egykori szépségkirálynő mára az egyik legaktívabb influenszerré nőtte ki magát. Jelenleg 656 ezer ember várja az ajánlásait a közösségi médiában. A háromgyermekes anyuka szponzorációi az arcápolási szerektől egészen a diétás étrendkiegészítőkig terjednek. A közszereplő oldalán többek között feltűnnek a Sugarbird, magyar ruhamárka, kampányai és a Xixo italait népszerűsítő videók is. A fizetett szponzorációk mellett, büszkén népszerűsíti saját hajfonással és sminkeléssel foglalkozó vállalkozását, amely találóan „BraidMe and More” név alatt üzemel.