Annyi előfizetője van a Netflixnek, mint a világ negyedik legnépesebb országának lakossága
ElemzésekKözzétette második negyedéves jelentését a Netflix: óriási az árbevétel, szép a nyereség, és 8 millió előfizető csatlakozott csak a negyedévben.
8 millióval 277 millióra nőtt a Netflix előfizetőinek száma a második negyedévben, így a népes tábor nagyjából Indonézia lakosságával egyezik meg. Ha figyelembe vesszük, hogy egy előfizetést választhatóan 2 vagy 4 ember használ, és átlagosan 3 nézővel számolunk előfizetésenként, akkor már 800 millió fölötti szám jön ki, vagyis az emberiség tizede.
Árbevétel, cégméret
A társaság árbevétele közelíti a negyedéves 10 milliárd dollárt (9,56 millió volt most), ezzel valóban kezd a világ legnagyobb cégei közé kerülni ebben a mutatóban (tőzsdei kapitalizációja 277 milliárd dollár, nagyjából a Toyotával és a Coca-Colával egyezik meg, ezzel a cég a 35. helyen van). A nyereség részvényenként 4,88 dollár lett, szemben a 4,74 dolláros várakozásokkal.
Újabb jó negyedévet várnak
A társaság a harmadik negyedévre 14 százalékos árbevétel növekedést vár, miközben az előfizetők számának bővülése messze nem lesz ekkora számításaik szerint, így vélhetően egyes piacokon áremelések lehetnek, illetve arra számíthatnak, hogy többen választanak drágább csomagot, mellyel 4 ember használhat egy előfizetést, esetleg sokan váltanak reklámmentes verzióra.