Özönlenek az új előfizetők a Netflixhez, mi történik?
HírekEgy darabig nem tudta bővíteni előfizetői táborát a Netflix, de most mindjárt 13 millióan is csatlakoztak.
A tavalyi év utolsó negyedévében 13,1 millióval növekedett a Netflix előfizetőinek száma világszerte, és ezzel összesen már több mint 260 millióan veszik igénybe a szolgáltatást. A harmadik negyedévben 8,8 milliós volt a növekedés, és piaci elemzők most is hasonlót vártak.
Úgy tűnik, beérik a cég azon döntése, hogy megszigorítja a jelszómegosztást, illetve drágább az előfizetés, ha egyszerre nem 2, hanem 4 készüléken nézik a filmeket ugyanahhoz az előfizetéshez kapcsolódóan.
Előtte sokan élhettek vissza a lehetőségekkel, ugyanakkor önmagában nem lett volna a korábbi potyautasokból új előfizető, ha nem lennének elégedettek a tartalommal, a kínálattal.Márpedig a Netflix jól el van látva pénzzel, így tud a tartalom bővítésére koncentrálni, míg a vetélytársak a CNBC szerint nem állnak ilyen fényesen: kénytelen költségcsökkentéseket eszközölni, hogy nyereségessé váljanak.
A Netflix negyedik negyedéves nyeresége 938 millió dollár lett, 8,83 milliárd dolláros árbevétel mellett, és az idei első negyedévre még jobb eredményt várnak.