Ön engedné, hogy saját autóján reklám legyen? – Persze pénzért
ElemzésekEgy macedón start-up olyan autósokat keres Bulgáriában, akik hajlandók járművük felületén reklámokat elhelyezni, olvasható a novinite.com hírportálon. A rendszer egy mobil applikációra épül.
A projekt kezdeményezője, Peter Hristov, a PowerAD vezérigazgatója. Platformja egy mobil applikáció segítségével kíván kapcsolatot teremteni a reklámozók és az autó-tulajdonosok között.
Szófiában jelenleg már 600 autós vár a projekt megkezdésére. A start-up dolgozik Európa más országaiban, Ázsiában és Afrikában is; on-line platformján már 55 ezer autó-tulajdonos adatai szerepelnek.
A PowerAD üzleti modellje szerint a reklámkampány sajátosságai alapján kiválasztott autósok kilométerenként 20 euro-centet, mintegy 60 Ft-nak megfelelő összeget kapnak a meghatározott reklám megjelenítéséért.
A reklám-anyagot a megbízó szállítja, a teljesítést GPS-adatok alapján ellenőrzik. A megrendelők valós idejű visszajelzést kapnak a bevont autók mozgásáról.
Elektromos hajtású autók esetén a díjazás kétszeres.
A vállalkozás a lehető legtöbb környezetbarát autó beszervezését tervezi.