Tizedszer is elismerték a Providentet a rangos ügyfélélmény versenyben

Pénzügy2024. márc. 21.Növekedés.hu

A Provident Pénzügyi Zrt. 2024-ben tizedszerre is díjazott lett a „Kiváló Kiszolgálás verseny” nagyvállalati kategóriájában. Az oklevelet ünnepélyes körülmények között vehette át a pénzügyi szolgáltató. A vállalat először 2010-ben nyerte el ezt a rangos díjat.

Az idei évben a Provident Pénzügyi Zrt. ismételten részt vett a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen, és két kategóriában is ezüstérmet szerzett.

A személyes ügyfélkiszolgálás és a Call Center kategóriában elért második helyezés tovább erősíti elhivatottságot és az ügyfélélmény terén nyújtott kiválóságot.

Az elismeréseknek köszönhetően a következő egy évben a pénzügyi szolgáltató a "Kiváló Kiszolgálás" titulust és a Minősített Kiszolgálás címet is használhatják, amely további bizonyítéka az általa nyújtott kiemelkedő teljesítménynek.

A Provident elkötelezett a pozitív ügyfélélmény kialakítása mellett, melyet a legkiválóbb szolgáltatás nyújtásával ér el. Folyamatosan mérjük és ellenőrizzük azokat a találkozási pontokat, ahol az ügyfeleinkkel interakcióba kerül vállalatunk. Az érdeklődéstől a kölcsön visszafizetéséig 75 ilyen pontot azonosítottunk be. 

fogalmazott Sulyok László, a Provident Pénzügyi Zrt. szenior kereskedelmi és ügyfélélmény vezetője.

Sulyok László, a Provident Pénzügyi Zrt. szenior kereskedelmi és ügyfélélmény vezetője és Fülöp Gábor

Emellett a Provident 44 kollégája 100%-os teljesítményt nyújtott az értékelés során. Őket a „Ügyfélélmény Sztárjai” címmel tüntették ki, elismerve elhivatottságukat és szakértelmüket az ügyfélkiszolgálás terén.

A ClientFirst Consulting Kft. az általa meghirdetett verseny keretében a Kiváló Kiszolgálás verseny díjat objektív és egységes minősítési szempontrendszer alapján ítéli oda, figyelembe véve az ügyfelek véleményét és a modern ügyfélkiszolgálási elvárásokat. 

Az elismeréseket egy több hónapos felmérés-sorozat eredményeként adják át a kategóriájában a legjobbnak bizonyult szervezetnek.

A különböző kategóriákban – többek között személyes, telefonos, elektronikus és új generációs digitális csatornákon történő ügyfélkiszolgálás terén elért eredmények alapján nyújtanak iránymutatást a vállalatoknak a jobb ügyfélkapcsolatok kialakításában, támogatva ezzel a stratégiai döntéseiket.